14/04/2016, 5:54

Osana Fiksu Kalasatama –hankkeen Nopeat Kokeilut –ohjelmaa Kalasataman Palvelu Oy kokeilee hallitsemillaan yhteispihoilla palautepalvelua, jossa älypuhelimella voi tehdä vikailmoituksia yksittäisistä yhteispihojen huoltokohteista. Kokeilu alkaa tänään kortteleissa Junkki, Stevari ja Stuuvari.

Palvelun piirissä olevat kalusteet ja laitteen on merkitty QR/NFC-tarralla. Kokeilun kattamia kohteita yhteispihoilla ovat piharoskikset, pylväsvalaisimet, pollarivalaisimet, kiinteät leikkivälineet, kalusteryhmät ja tamppaustelineet, kadunvarsia palvelevat roskispisteet sekä imujätejärjestelmän syöttöputket.

Älypuhelimilla annetusta ilmoituksesta lähtee välittömästi sähköpostitse tieto Kalasataman jätteen putkikeräys Oy:lle (imujätejärjestelmä) tai Lassila & Tikanoja Oy:lle (muut kohteet), jotka korjaavat ilmoituksen mukaisen vian omien prosessiensa mukaan

Lisätietoa:

Jouni Lehikoinen, Kalasataman Palvelu Oy, toimitusjohtaja, Jouni.Lehikoinen@realia.fi
Markku Luoto, Kalasataman Palvelu Oy, hankekoordinaattori, markku@luoto.net